DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Technické informace

Vítejte v sekci Technické informace. Zde se dozvíte, které úpravy a repase na voze v uplynulých dvou letech proběhly. Všechny zásahy prováděli profesionálové s velkou zkušeností z motorsportu. Není problém pokračovat v servisování vozu v těchto dílnách s velkým know-how o integrálkách. Není problém dát kontakt a informovat se na stav vozu a provedených úpravách přímo tam.

Karoserie:
Podzim 2010 – Spodek karoserie kompletně obroušen odrezen natřen epox. základem a následně  barvou na podvozky

-zadní křídlo EVO Martiny Racing
-rozpěrné tyče Sparco(předek i zadek)

Brzdy:

2010- přední kit XYZ 305mm 6pístkový třmen, poloplovoucí kotouče
2010-Přední zadní destičky FERODO DS2500 
2010-GO zadních brzdičů (gumičky)
2010-Nové kotouče Brembo,
2010-Přední pancéřové hadice
2011-Nové lanovody ruční brzdy

Motor:

2010 kompletní GO motoru. Dnes najeto 3500km v normálním provozu

-kované písty Wiesner
-ojnice metalurgicky upraveny
-závodní hlavní a ojniční ložiska
-broušená klika -broušený a rovnaný blok (první výbrus)
- hlava kompletní GO , nové ventily, broušená sedla, rovnaná, nová vodítka a gumičky
-odstraněny vyvažovací hřídele pomocí kitu, kompletně vyváženo, motor se ani nehne..
- nové rozvody (komplet)
- nová vodní pumpa -drážkový řemen
- komplet přetěsněno
-plechové těsnění pod hlavou
- turbo repase Strakonice
-hadice komplet Samco
-přímý filtr sání - zapalování EVOII bez rozdělovače
-nové kabely svýček
-nové svíčky
-nový termostat
-go alternátoru
-go startéru
-laděný výfuk nerez

Motor připraven ve velký nárůst výkonu. Zatím nerealizováno +- seriový výkon. Tlak turba seriový. Tlak oleje při 100st. 2bar

Motor management:
2010 - Seriová motorová jednotka upravena firmou RP-LAB (plně programovatelná) - ASL -Lunch control -Lamda korekce (instalována lamda sonda)

-licence SW pro úpravu a diagnostiku+kabel www.pr-lab.com

Převody:

2010 – převodovka přetěsněna
2010 – mezinápravový dif přetěsněn a seřízeny zubové vůle
2010- Zadní dif. Přetěsněn, vyměněno hlavní ložisko, seřízena zubová vůle
2010- Instalováno zkrácené řazení dle výkresu Abarth (dural) řadící páka kousek od volantu, mezi kvalty cca 2cm
2010- nová spojka(lamela i přítlačák-serie)
2010-nový spojkový válec

Interiér:

-sedačky Sparco (k  vozu dám  i původní v dobrém stavu)
-přídadné budíky tlak paliva, tlak turba, A/F
-Závodní volant – semiš
-dochlazování -vypínač ABS

Další informace:

-eco daň zaplacena
-STK a emise do 2013

Podvozek

Nový podvozek Protlum (Křístek) včetně baňek

Horní uložení unibal

Podvozek komplet PowerFlex